środa, 4 listopada 2015

Drobiowy gulasz z dynią i kurkami

Kupiłam świeże ćwiartki z kurczaka i tak sobie myślałam czy po prostu je upiec czy zrobić coś innego.
Mój mąż uwielbia makaron, postanowiłam więc ugotować jakiś sos.
No i wytrybowałam te ćwiartki, mięso pokroiłam w kostkę a kości zamroziłam ( będą na zupę ).
Podsmażyłam, dodałam cebulę, kurki i dynię, doprawiłam i wyszedł mi super smaczny gulasz.
Do makaronu jak znalazł.
Polecam.

3 ćwiartki z kurczaka
200 g blanszowanych kurek
200 g świeżej dyni
1 cebula
1 szk mleka 3,2 %
100 g dowolnego serka topionego
sól do smaku
pieprz do smaku
papryka ostra do smaku
3 łyżki oleju
2 łyżki mąki
4 łyżki posiekanego koperku
3 szk wody

Ćwiartki kurczaka wytrybować i mięso pokroić w sporą kostkę.
W szerokim rondlu rozgrzać olej, wrzucić mięso i podsmażyć.
Następnie dodać pokrojoną w kostkę cebule i dynię oraz kurki i chwilę smażyć.
Wszystko podlać wodą, dodać koperek i przyprawy i gotować na małym ogniu do miękkości mięsa.
Na koniec zagęścić gulasz mąka wymieszaną z mlekiem i dodać serek.
Gotować do momentu rozpuszczenia się serka cały czas delikatnie mieszając.
Gulasz podawać z makaronem.




1 komentarz:

  1. wygląda na to, że ten przepis jest bardzo prosty i pewno smaczny. bardzo fajna stronka, pewnie nie raz jeszcze tu zaglądnę

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny.
Jeśli spodobał Ci się ten post będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz. Będzie to znak, że odwiedzasz mojego bloga i chętnie zobaczę Cię tu ponownie. A jeżeli skorzystasz z przepisu to dodatkowo wyślij mi zdjęcie potrawy jaką przygotujesz.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie linków swoich lub innych stron.

Zapraszam do odwiedzin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...